Förlåt för dålig uppdatering! :)

Hej hej!
Ledsen att jag inte har bloggat men jag glömde helt bort igår!
Idag har jag praoat som vanligt och jag passade också på att intervjua en av mina handledare och fick reda på massor av intressant fakta!
Sedan när jag kom hem så var jag tvungen att sy en kjol till min teamdräkt eftersom att vi tävlar på lördag! Sedan var det direkt till träningen och vara lärare i skridskoskolan och sedan teamträning som gick sådär! Programet är inte så bra liksom och vi får inte riktigt ihop det men vi får väl se hur det går... vi tävlar inte mot någon i den här tävlingen så vi kommer komma 1:a hur som hälst :P
Nu sitter jag och kollar på böda kamping -.- för jag har verkligen inget annat att göra fast jag borde igentligen plugga men jag orkar verkligen inte!!
Imorgon är det ju sista praodagen :'( Jag kommer att sakna katthemmet men det kommer också bli ganska skönt att inte behöva åka så långt varje morgon! Men jag kanske ska jobba på deras marknad på söndag också men vi får se..
Nu ska jag äta godis och chilla i soffan!
Puss puss ha det så gött!! <3333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0