Hej hej!

Förlåt att jag inte har bloggat på läge men jag har verkligen inte orkat som vanligt :P Funderar på att sluta... men aja här kommer dom sista dom här sakerna ;) (hihi jag hittade på den sista själv :P )

21 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
Det är självklart mycket mycket olika! Om jag typ har sovit eller duchat med smink så är det ''OJ SHIIT SPÖKE!'' Och när jag står och sminkar mig så är det typ ''uch vad mycke finn äckeln!'' haha men om det är typ i skolan så är det typ ''oj måste fixa håret'' eller ''ser bra ut!'' haha :D

22 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
Oj oj oj vad svårt! Jag tror att jag vill ha en kille mer än allt annat just nu :P men jag vet inte!

23 - Någonting jag aldrig skulle göra även om jag fick hur mycket pengar som hälst

Mycket svårt!! Jag älskar ju pengar så det måste ju vara något riktigt hämskt!! Typ jag skulle aldrig ta livet av mig för hur mycket pengar som hälst hehe men nä ehh... Jag skulle aldrig gå en hel vecka naken i skolan för hur mycket pengar som hälst haha för pinsamt!! ;)


Ja ja nu ligger jag hemma och är sjuk fast jag är inte sjuk eller asså jag var fett förkyld igår men sedan blev det bättre till eftermiddagen så jag gick på träningen och sedan när jag kom hem så blev det ju så klart värre så jag fick vara hemma idag med -.-
OMG nu kom Christoffer Berndson på TV hen e typ sveriges bästa konståkare :P haha vad roligt!
Aja idag ska jag inte göra så mycket mer än att diska lite tallrikar och bestick och sedan ska jag packa och åka över till pappa för mamma är i Egypten nu på semester. Jag ska nog också äta frukost snatr ;)
Igår så passade jag på att öva dragspel och jag övar på några jullåtar och ja jag tänkte att jag kunde lägga upp en så ni får höra :)



Haha rätt dåligt men aja :P
Nu orkar jag inte blogga mer så puss puss på er!! <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0