Hej mina 7 läsare ;)

Hej hej!
Nu sitter jag i soffan och har precis bakat kladdkakemyffins för jag var så ortoligt sugen! :P
Snart ska jag på träning!
Ja jag har inte så mycket att säga .. igår flyttade jag över till pappa och pluggade SO hela kvällen och idag i skolan så gjorde jag min SO redovisning så det är skönt att ha det över nu! Sedan började vi också med ett ganska kul projekt på NO:n och Matten där vi ska göra typ en gård och det går as bra för oss!
Ja och sedan så fick vi också tillbaka nått slags betyg i engelskan och jag fick bara C så jag är så där nöjd!
Efter träningen ikväll så ska jag kolla på DESPERATE HOSEWIFES!!!!! :D Love it!!
Ja hihi här kommer 2 smexiga bilder :P





Ja finns nog inte så mycket mer att säga!
Puss och kram!! <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0