Nu får jag göra 2 för gårdagens var för dagen innan :P <33

18 En bild på det jag köpte senast.
Det jag köpte senast var en julklapp till Tove och en till farfar (samtidigt liksom) och jag kan inte lägga upp bild eller säga var det är för Tove kanske läser det här men jag har säkert också köpt något godis också :P

Jag vet att jag köpte en apelsinkrokant med Molly i lördags :P <3

19 Min favorit film.
Oj oj oj haha jag älskar massor av filmer och har nog ingen särskilld favorit... men hmm jag älskar massa filmer!!! Det här är några :D
Click as bra film jag rekomenderar! Mina favo beck levande begravd, skarpt läge och flickan i jordkällaren!


Dom 3 första resident evel filmerna SJUKT BRA!!!! Rekomenderar!!!


Game plan Jätte söt och bra film!!!     As bra och skit sorjlig film!!! SE DEN!!!


En as bra gamal barndoms film!! Se den!!

Det var nog alla dom bästa :P Puss puss <333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0