Team tävling :D

Hej! :D
Igår så var det ju sista dagen på praoen och det var lite sorjligt att lämmna alla katter och all trevlig personal men jag har pratat med dom och jag får komma dit och sommarjobba lite i sommar fast utan lön för man kan inte få lön där :P Men jag tror att jag ska göra det ändå!
Sedan kom Molly hem till mig och vi fixade våran maskot, sydde klart våra kjolar och målade maglarna inför tävlingen som var idag :)
Ja så idag så åkte vi till björknäs vid halv 10 på morgonen och sedan var vi där hela dagen och sminkade oss och värmde upp och sånt där! Vi tävlade tyvärr inte mot någon för det finns inga fler lag i våran klass innom Stockholm så vi visste redan att vi skulle komma 1:a men det var roligt och spännande ändå!
Vi ska föreställa typ robot ballerinor i vårat program så vi har en glittrig mutter i håret och typ ballerinakjolar ;) Vårat åk gick helt okej och vi var ganska nöjda!
Ja vi kom 1:a som sagt och eftersom att jag är lagledare så fick jag stå på pallen och ta hem pockalen :D
Här kommer bilder från idag och vårat åk :D


Våran frisyr :) Det var en hög toffs och sedan en glittrig ''mutter'' uppepå och sedan glitter i hela håret :D

Här står vi och målar Glitter i håret :D Och här till höger så är våran maskot Flämming <3 Han blev transa i år när han också fick en mutter och en hästsvans av Toves gamla löshår ;)

Här står vi på pallen :D                                               Jag och Molly :D <333

Jag :)                                    Här är vi och det nya nybörjarteamet som precis har startats i våran klubb :D

Våran pockal och medaljen :D


Lite dåligt filmat hihi och så hör man inte riktigt musiken för dom klappar så mycket men aja :P
Nu ska jag se julkalendern :P jag har inte sett den en ända gång i år! Och sedan ska jag ducha och tvätta bort allt jäkla hårspray och glitter från håret ;)
Puss puss <3333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0