Bowling :D

Hej hej!
Idag var jag först och praoade som vanligt och idag gjorde jag typ samma saker som tidigare alltså städade och lekte :) sedan så åkte jag hem och somnade i soffan i en halvtimme :P
Efter det åkte jag till sickla och bowlade med Emma och Elin :D Det var skit roligt och jag är fett nöjd för jag vann ;) hihi men Elin och Emma var också jätte duktiga!! <33
Sedan så åkte jag och emma hem till mig och åt middag och då ringde Emmas mamma och var skit orolig för hon hade inte sagt att hon var hos mig hihi ja men nu har hon åkt hem så det är lungt :P <3
Här kommer lite bilder från bowlingen


Elin är taggad!! <33



Emma bowlar åt fel håll hihi :D <33

Och plockat upp klotet från golvet igen :P <33

Jag kommer med snacks (som emma betalat :P tack gumman!! <3333)

Elin som bowlar så snyggt!! <333


Ja som ni märker så hade vi det jätte kul!!!
Nu sitter jag framför TV:n som vanligt :P Pappa kollar på en serie som jag inte vet hur den stavas men den är inte så bra iallafall! Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på jag fär väl käka lite godis eller nått hihi!
Imorgon så har jag träning på morgonen och sedan har jag ridning så jag antar att jag kanske kommer glömma att blogga då men vi får se!
Ha det så bra och trevlig helg!!!! Puss och kram!! <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0