Heeeeej!! :D

hihi såklart så orkade jag inte blogga något igår men nu bloggar jag iallafall!! Igar så hade jag konståkning och ridning som vanligt och sedan efter det var jag så hes att jag knappt kunde prata :P men det är bättre idag!
Nu hela förmiddagen så har vi förberedit ett ''litet'' glögg parte som min pappa ska ha nu och 3 minuter så jag har bakat lussebullar och gjort 2 stora tårtor :D
Det kommer hit 24 pers haha jag fattar inte hur vi ska få plats men det går nog!
Lite bilder:

Massor av lussebullar!



TÅRTA!!! :D
Hihi jag får skriva 2 sånna här saker idag med eftersom jag glömde igår! :P

9  Bild på mig och min bästa vän.
Oj jag har sjukt många bästa vänner men jag har ingen bild på alla tillsammans men mina bästa vänner är JULIA!!!!! Molly, Hanna, Gabbe, Emma, Elin, Malin, Sarah, Lollo, Louise, Maja, Lina, Inez, Ellen, Cleo fast kanske inte i den här ordningen utan jag gillar alla lika mycket!! (FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT JULIA!!!!! Jag kom på det direkt efter och fick jätte dåligt samvete men eftersom att pappa hade kalas så fick jag inte gå in på datorn :'( Ni är så många underbara kompisar så det är svårt att hålla reda på er!! Nästa gång glömmer jag någon annan!! FÖRLÅT det var verkligen inte meningen det är klart att du är en av mina bästa kompisar!!!!<333333333 )


10 En bild på mig idag och vad jag hade på mig.

Man kanske inte riktigt ser vad jag har på mig hihi men aja det får duga! :)
Puss och kram!! <333333

Kommentarer
Postat av: julia

så.. jag fick inte vara med bland dina bästa kompisar? :(

2011-11-27 @ 18:01:19
Postat av: julia

haha det är lugnt ;) ♥ ♥ ♥

2011-11-27 @ 20:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0