Hej igen!

Nu har jag ätit så mycket bullar och tårta att jag nästan spricker!!!
Imorgon så ska jag till katthemmet igen och praoa men tyvärr så är jag fortfarande rätt så förkyld och min röst försvinner bara mer och mer :P Men vi får väl se hur det går liksom!
Nu är jag sjukt trött och har ont i huvudet så jag ska bara lägga mig framför TV:n och slappa resten av kvällen tror jag! Juste jag sålde massor av saffran också så nu har jag sammanlagt sålt 14 paket :D Men jag har mycket kvar eftersom att jag fick 8 extra paket för att klassen tycker att jag är en sån bra säljare -.-
Haha vi får väl se om jag blir av med alla!
Det här är nog första gången i hela mitt liv som jag INTE är sugen på något godis eller sötsaker hihi :P


Hihi en liten ful bild på förkylda och trötta jag ;) Jag ska nog somna kl 8 ikväll!! ;)
Puss puss <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0