Kommer inte på nån bra rubrik :P

Hej hej!!
Nu sitter jag i soffan som vanligt och har inte så mycket att göra ... aja idag på praoen så gjorde jag samma sak som vanligt alltså städade, lekte och gosade med katter men jag fick reda på att imorgon så kommer jag få följa med en av mina handledare Madde till veterinärden med 3 katter så det blir kul! :D
Nu ikväll så ska jag träna och sedan så ska vi åka förbi en snabbis till pappa och hämta lite glömda saker och sedan är det DESPERATE HOUSEWIFES!!!!! :DDDDD  Jag älskar den serien!!
Ja sedan genom elins blogg då så fick jag reda på att vi ska ha NO prov snart på 88 sidor!!!!!! Fan vad jag måste plugga nu känner jag, jag har ju glömt bort allt det där om cellerna liksom!!
Å vad mycket det blev nu då för vi har ju den här jävla bild läxan ochså och så har jag inte gjort klart min surialist bild häller och så måste jag göra en kjol till min teamdräkt för vi tävlar nu i helgen!! Oj jag måste nog sätta igång på en gång! Ska bara se supernany först ;)


Hihi en liten bild på mig från några dagar sen :P
Puss och kram!! <333333

Kommentarer
Postat av: Elin

Innan vi gick ut på praon så fick vi välja om vi skulle ha no provet innan eller efter praon och då röstade vi efter praon. Han gav oss ett papper på vad vi skulle kunna och de ligger också på skolportaln och det är typ 88 sidor :D

2011-11-29 @ 19:57:34
URL: http://jullinz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0