Tja!

Nu sitter jag i soffan och min söta lilla katt har däckat i mitt knä så jag kan inte göra så mycket mer än att sitta kvar här som den snälla lilla matten jag är :P
Idag så praoade jag men jag var riktigt förkyld i morse men jag åkte dit ändå och det är bättre nu! Men idag när jag kom till praoen så hade 2 av mina favo katter flyttat :'( och hon jag jobbade med bara ''visst är det kul!?'' asså jag liksom fäste mig vid dom och det måste ju liksom vara jobbigt att jobba på ett sådant ställe där man måste abdoptera bort sina sötnosar hela tiden men det är ju ioförsej det som jobbet går ut på ;)
Å va skönt nu kom mamma hem och då stack Thea så nu kan jag sträcka på benen!! Hon har legat i mitt knä i 1 timme!! Haha nu ska jag nog fixa naglarna ;)


Fin bild.... NOT men aja :P
Känner att jag måste lägga upp dom här låtarna för dom är sjukt bra!!
Veckans låtar är:












OCH SJÄLVKLART


Lyssna på alla nu så sjukt grymma låtar!!!!
Puss puss <333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0